قانای دیگر اما این بار در فلسطین

 بیت حانون ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

در جدیدترین کشتار و قتل عام اهالی بی پناه بیت حانون 20 فلسطینی در آن واحد شهید شدند و شمار زیادی نیز زخمی شدند. خبرنگار ما از بیت حانون گزارش داد که نیمه های دیشب یک فروند هواپیمای اف 16 دشمن صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را در بیت حانون هدف حمله موشکی خود قرار داد که به دنبال آن 20 نفر شهید شدند. از سوی دیگر، در شهر یامون در نزدیکی جنین نیز 5 فلسطینی به دست جنایتکاران صهیونیست به شهادت رسیدند.

 

منابع بیمارستانی اعلام کردند که تاکنون پیکر 20 شهید به دو بیمارستان شهید کمال عدوان و بیمارستان بیت حانون انتقال یافته است و بیش از 35 نفر هم زخمی شده اند که تعداد زیادی از آن ها زن و کودک هستند.

این در حالی است که در روزهای گذشته نیز 67 نفر از اهالی این شهرک به شهادت رسیدند. همچنین منابع فلسطینی و شاهدان عینی تاکید کردند که ده ها فلسطینی نیز بر اثر حمله توپخانه ای دشمن صهیونیستی به منازل مسکونی در شهرک بیت حانون واقع در شمال نوار غزه شهید و یا زخمی شده اند.

 

از سوی دیگر، جنایتکاران صهیونیست در شهرک یامون در نزدیکی جنین نیز 5 فلسطینی را به شهادت رساندند. شاهدان عینی گزارش دادند که نیروهای صهیونیست وحشیانه وارد منازل فلسطینیان شده و در کمال خونسردی به سوی ساکنان این منازل تیراندازی می کردند که بر اثر آن تاکنون 5 فلسطینی به شهادت رسیدند.